maandag 15 januari 2007

Strips in Gelderland [2]

Eerder schreef ik dat ik in dit blog aandacht wilde gaan besteden aan stripmakers en striptoestanden in Gelderland. Blogger werkt echter zo eenvoudig en makkelijk dat ik besloot om een aparte "Strips in Gelderland"-site te openen. Zo gezegd zo gedaan. Bij deze open ik hem officieel:
**************************************************

http://stripsingelderland.blogspot.com/

**************************************************
Veel leesplezier! Heb je opmerkingen, aanvullingen, fouten of nieuwtjes te melden dan kun je die hieronder kwijt of je mag me mailen. Ben je een Gelderse, stripgerelateerde meneer of mevrouw, dan zijn bijdrages in de vorm van foto's, tekeningen, columns of weet ik wat van harte welkom. De komende tijd zal blijken of het een levende site wordt (lees: of ik er lol in blijf houden) of dat het bij een handig naslagwerk blijft.

Geen opmerkingen: