zaterdag 19 mei 2007

Nieuw nichtje [2]


Mijn nieuwe nichtje lag er eergisteren met haar handjes bij alsof ze aan het bidden was. De tekening ziet er een beetje raar uit door dat kruikkussentje in haar rug. Maar om nu anderhalf uur naast het kraambed te gaan staan om dat allemaal goed in beeld te brengen leek me geen goed idee... Ik twijfel of de verhoudingen wel helemaal kloppen (heb nog wat aan de armpjes zitten photoshoppen), maar het koppie is aardig gelukt en de lijnvoering is prettig zoekend.

7 opmerkingen:

Carlo zei

De vader is dik tevree

Mars Gremmen zei

Huh? ik dacht dat jij de vader was...!

Carlo zei

Ik, de vader, ben dik tevree.

Anoniem zei

Altijd leuk, een nieuw nichtje er bij.
Gefeliciteerd, ma, pa, oom en de oude nichten.

Ehm, dat oude nichten klinkt niet goed. Maar toch van harte!

George

Mars Gremmen zei

Ma, pa, Omemars en de oude nichten zijn heel blij met het nieuwe nichtje. Dank voor de felicitatie!

Aloys Oosterwijk zei

Prachtige tekening Mars.

Mars Gremmen zei

Dank je!