dinsdag 4 september 2007

Aura

Loop ik vanmiddag door de stad, word ik opeens nageroepen door een Indische meneer met warme, bruine ogen. 'Excuse me sir! You have a big aura and chakra!' Ik check onmiddellijk mijn gulp maar zie dat de man naar boven kijkt, dus vermoedelijk had hij het over mijn voorhoofd. Wat een brutaliteit!!! Bij het wegrennen vroeg ik me af of hij me nu een God wilde verkopen of gewoon uit was op mijn centjes (op dat moment net uitgegeven aan een mooi Fiep-boek). Waarschijnlijk allebei.

Ben ik op tijd gevlucht voor de nieuwste en hipste oplichterstruc? Of hebben we het hier over ouwe koek?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat heeft een Indische meneer mij hier drie jaar geleden ook gezegd. Hij wist zeker dat ik voorspoed op mijn pad zou vinden.
Een week later overleed mijn moeder.
Het was overigens gratis, misschien ligt het daaraan.

Los daarvan: Je hebt toch gewoon een vette chakra?
George

Mars Gremmen zei

En of ik een vette chakra heb!

(...?!?!?!)