zaterdag 29 september 2007

De Stripdagen


Het was een leuke (zater)dag. De meeste bekenden een handje kunnen geven en met sommige zelfs heel even gebabbeld. Naar Luc heb ik helaas alleen even kunnen wuiven omdat ik hard aan het werk was als fotojournalist voor Stripschrift. Per ongeluk één album verkocht (ik zat helemaal niet signeerbaar achter een houten tafel te zijn) aan een collega met een heel leuk snoetje. Die persoon moet ik hierbij even vriendelijk verzoeken om de potloodlijnen van mijn tekeningetje uit te gummen omdat ik dat zelf ernstig verzaakt heb. Of hoe dat heet. Aan alle mensen wiens album ik niet geïnteresseerd heb bekeken: dat doe ik volgende week op mijn gemakkie in mijn stripspeciaalzaak. Tijd is geld!

Felicitaties aan de Strippenningwinnaars!

Goede speech van Aloys! Leve de strip!

Dank aan de ruimhartige uitgevers JM en Margreet (binnenkort failliet). En verder blij verrast met mijn naamsvermelding in Everts Alsjemaarbekendband-boek en zijn warme, Franse omhelzing om mijn klamme zweetlichaam.

Ik ben nog wat vergeten denk ik.

Edit: alle prijswinnaars op een rijtje.

Geen opmerkingen: