woensdag 24 september 2008

De Stripdagen 2008

Komende zaterdagmiddag (27 september 2008) kom ik tijdens de Stripdagen in Houten mijn De Red@ctie-boekje signeren bij Uitgeverij Stripstift. (Eventjes dan hè. Ik hang natuurlijk liever in de V.I.P.-bar uit.)

Het is zeer wel mogelijk dat je ondergetekende bij dezelfde uitgeverij in de rij ziet staan, voor een handtekening van de door mij bewonderde Bulletje en Boonestaak Schaal-winnaar Bob van der Born, van wie die dag een gloednieuw Professor Pi-boekje uitkomt. (Met prachtige, eerder in Het Parool verschenen, stokoude gags.)

De meeste (ik overdrijf) voor Stripstift signerende tekenaars zijn twee keer zo oud (en zo talentvol) als ik, dus ik kan eindelijk weer eens ergens de Benjamin uithangen.

Wellicht tot dan!

1 opmerking:

Dick zei

Hoi Mars,

Ik zie je zaterdag.

Dick