zaterdag 17 januari 2009

Waar blijft het Mac & Maggie-album?

Het lijkt er op dat door een fout (buiten de schuld van de uitgever om) het Mac & Maggie-album pas het volgende kwartaal in de winkel komt te liggen. Wil je het echter dolgraag al eerder bezitten dan kan je overwegen om naar België af te reizen. Daar is het, in de betere stripwinkel, al wel te koop. Ook kun je het album nog steeds bij Uitgeverij Divo bestellen (dan komen er natuurlijk wel verzendkosten bij). Nijmegenaren kunnen het album bij Señor Hernandez kopen, want die hebben een stapeltje liggen. Mocht ik in een dolle bui beslissen om een stripbeurs te bezoeken dan zal ik proberen mijn pakketje M&M-albums niet in de trein te laten liggen, zodat je er daar ook een kunt aanschaffen.
Het is verboden om géén Mac & Maggie-boekie te kopen.

2 opmerkingen:

Willem Naber zei

Een pareltje in mijn boekenkast.
Telkens als ik er langs loop raak ik het even aan. Op woensdagen pak ik het uit de kast, lees er weer even in en dan zet ik 'm weer fris in de kast.

Mars Gremmen zei

Dat klinkt me goed in de oortjes, Willem.
Maar probeer het ook eens op een zaterdag.