woensdag 2 december 2009

Eppo kerstspecial


Gratis voor abonnee's en volgens mij komt hij ook los in de winkel te liggen: de Eppo kerstspecial 2009.
Met daarin maar liefst drie strippagina's De red@ctie. Met een strip in de Eppo is mijn jeugddroom uitgekomen en kan ik met een gerust hart eh... een fatsoenlijke baan gaan zoeken. Ik weet nog niet precies wat ik van het verhaaltje moet vinden. Het is in ieder geval raar. En volgens mij ook niet zo goed, maar wel aardig getekend. En er zit een vieze grap in. Sponsor mij indirect en koop die Eppo!

(Oóit ga ik me bezinnen op een wat intelligentere strip. Heus.)

1 opmerking:

Daniël zei

Bij deze wil ik je laten weten dat ik je gesponsord heb!
Ik vind je werk in Eppo goed, maar ik ben vooral gecharmeerd van je kroegtekeningen. Erg mooi!

Groeten