zondag 20 december 2009

Mars' karikatuurquizje!

Voor de zichvervelers en de nikstedoenhebbers.

Gezeten voor de televisie heb ik het afgelopen jaar mooie, lelijke, half mislukte, en vooral leuk en aardige karikatuurtjes in mijn schetsboek gemaakt. Hoeveel tijd heb jij nodig nodig om ze alle 23 thuis te brengen? Van sommige weet ikzelf geeneens de naam, dus je helpt mij er ook nog eens mee...! Dat is dan gelijk ook de hoofdprijs. Dat je mij ermee helpt. Plus een warm gevoel door je hele lichaam.









Klik hier voor de uǝƃuıssoןdo.

2 opmerkingen:

Marion zei

Wat een leuke schetsen!
Kom, laat ik eens een gokje wagen:
5. Jules Deelder.
8. Matthijs van Nieuwkerk.
9. Frans Bauer.
11. Jeroen Pauw.
12. Louis van Gaal.
13. Gerard Spong.
15. Lance Armstrong.
17. Nick (of is het Simon?)
18. Mart Smeets.
20. Die ene staatssecretaris, Rick nog wat.
21. Niet Jay Leno, maar die andere.
22. Stephen Fry.

Mars Gremmen zei

Hallo Marion,

Bedankt voor je compliment.
De uǝƃuıssoןdo staan inmiddels online. (Zie link.)