maandag 9 augustus 2010

Captain Tom And His Mom


Een collega uit het verre buitenland attendeerde me er onlangs op dat Captain Tom And His Mom, een stripje dat ik honderd jaar geleden voor Hello You! maakte, zo lollig getekend was.
Zojuist heb ik het uit mijn rommelhok opgediept en nog eens goed bekeken. De strip heeft wel iets charmants, vooral omdat het nog ouderwets met de hand is ingekleurd. Van de verhaaltjes ben ik niet zo kapot. Ik plaats alle 19 pagina's die ik gemaakt heb hier op mijn blog (onder dit bericht) zodat jullie er zelf een oordeel over kunnen vellen. Hello You! was een blad dat kinderen op een leuke manier Engels moest leren. Dus pak je woordenboek er maar bij!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Mars,

In welk jaar stond het in Hello You.

Dick

Mars Gremmen zei

Hoi Dick,

Jaargang 1999 - 2000.

Anoniem zei

Hoi Mars,

Bedankt, weer wat om achteraan te gaan.

Dick

Emma zei

Joepie ! Leuk tof wauwie te gek en dergelijke. Bedankt voor het online zetten !

Mars Gremmen zei

Graag gedaan, juffrouw Emma.