donderdag 31 mei 2012

Signeren in Haarlem

Stripdagen Haarlem
Zaterdag, 2 juni 2012
Philharmonie, Lange Begijnestraat 11
Eppo, stand 18
Van 15.00 tot 17.00 

Ik neem vier Mac & Maggie- en vijf The Girl Is Mine-albums ter verkoop mee. En misschien heeft Eppo zelf ook nog wat boekjes liggen. Daarna: op = op. (Ja, ik ben weer héél professioneel bezig.)

O ja, ik neem ook een vijftal A3-prints op stevig Hahnemühle-papier van onderstaande prachttekening mee. Als ze het goed doen gaan er er bij de eerstvolgende beurs die ik bezoek zevenhonderddrieënveertig in de verkoop.

Wellicht tot zaterdag. Je herkent me aan mijn uiterlijk.











1 opmerking:

Federico van Kranen zei

Schitterend leuke plaat voor een 500 stukjes legpuzzel. Helemaal geschikt voor de collegastandhouders indien het regent dit weekend in Haarlem!