zaterdag 11 augustus 2012

BNS-ledendag



Spelen met de nieuwe wonderpotloden van een collega tijdens de BNS-ledendag in het mooie Kasteel Groeneveld. Zacht drukken: potlood. Hard drukken: wasco. Bewerken met witte wijnvinger: waterverf. Als je geen lange naam hebt kon je hem op de, artistiek gekerfde, potloden schrijven! Linksonder op de tekening; je ziet het goed: goud!







Een andere collega vond dat ik tekende zoals ik ademde. Mooi gezegd. Hij dacht ook dat ik áltijd zit te tekenen. Da's helaas niet waar. Dan waren de drie bladen met portretten die vóór deze zaten namelijk ook aardig genoeg geweest om hier te plaatsen. En dan had ik het mislukte, lelijke portret op de eerste tekening niet onherkenbaar(der) hoeven te maken met het zwarte wonderpotlood. De waarheid is dat ik veel te weinig teken. (Erg hè?)

Geen opmerkingen: