dinsdag 2 oktober 2012

Dat is stom


Die Op de redactie-grappen zijn al geen hoogvliegers, en als je dan ook nog 'opgeloste misdrijf' schrijft waar ONopgeloste misdrijf' had moeten staan, dan moet je je misschien eens afvragen of je destijds tóch niet voor die andere roeping had moeten kiezen. O wacht even, ik hád geen andere roeping.



In de schets had ik het nog goed. Zie Eppo 20 voor de uitgewerkte, foute versie.

In de komende Eppo 21 kondigt De redactie (de cartoon) de jaarlijkse enquête aan voor Eppo 22. Dezelfde enquête die in de zojuist verschenen Eppo 20 wordt aangekondigd voor Eppo 21... Ik ga alsnog een andere roeping zoeken. Of zou (de echte) redactie deze keer abuis zijn...?

Edit: O nee, De redactie kondigt de enquête aan voor hetzelfde nummer. We zijn blijkbaar niet erg helder in ons bolletje lately.

3 opmerkingen:

Ger Apeldoorn zei

Ik las het als dat ze een onopgelost misdrijf voor Cor fabriceerde, zodat hij kon doen alsof hij niet wist wat er echt gebeurd is. Dwz 'onopgelost' is ironischer dan 'opgelost'.

Mars Gremmen zei

Dat zeg ik. Dacht ik. Of zaai ik verwarring?

Mars Gremmen zei

Ik heb de ondertitel van de schets even verduidelijkt.