dinsdag 13 november 2012

Eppo 100



En toen ging ik toch maar naar de presentatie van de honderdste Eppo in Amsterdam, om weer een beetje onder de mensen te komen en omdat vanuit die vieze stad terugreizen naar Nijmegen mij altijd een heerlijk gevoel geeft. En toen vond ik, na slechts één keer een heel klein beetje omlopen, Paradiso. En toen reikte een kale acteur de Eppo uit. En toen was er geld opgehaald voor een goed doel. En toen werd ik gelukkig niet geïnterviewd door de blonde vrouw van die man met die pijp want ik ben bang. En toen zeiden de vader en de zoon, die ik tegen betaling van 240 euro aan het goede doel in mijn Redactie-cartoon getekend had, dat ze hem leuk vonden. En toen bedacht ik me dat ik me dus helemaal geen zorgen had hoeven te maken dat ik in mekaar geslagen zou kunnen worden. En toen schonk ik ze de originele tekening, want soms ben ik sympathiek en soms ben ik een penis. En toen boden vader en zoon aan om nog eens 200 euro aan het goede doel over te maken. En toen zei ik: 'Dat is goed.' En toen ging ik snel weer naar huis. En toen reed de trein niet verder dan Arnhem. En toen was ik helemaal blij en opgewonden want even later zat ik helemaal voorin en bovenin in een dubbeldekkerbus. En toen ging ik nog wat eten klaarmaken en straks een warme douche want ik heb gezweet in mijn nieuwe overhemd en die hoort nu in de was en ik heb geen strijkijzer want ik weet niet hoe dat moet.




En toen had ik ook nog stiekem een meisje in de trein nagetekend.

Geen opmerkingen: